پیش از هر کاری مطمئن شوید که نکات زیر را رعایت کردید. دقت کنید با انجام هر یک از مراحل زیر ممکن است مشکل شما حل شود و نیازی به اجرای ادامه مراحل نباشد.
1. اگر میتوانید اینترنت خود را تغییر دهید و اگر نه یک بار حالت هواپیما (Flight mode/Airplane mode) گوشیِ تامین کنندۀ اینترنت را فعال و غیر فعال کنید.
2. اگر روی سیستمی که با آن در آزمون شرکت کردید، فیلترشکن یا VPN نصب دارید، آن را روشن و خاموش کنید.
3. اگر می توانید، سیستمی که با آن در آزمون شرکت می کنید را تغییر دهید. مثلا از لپ تاپ، تبلت یا گوشی دیگری استفاده کنید.
اگر مشکل شما همچنان برطرف نشده است، گزینه بعدی را انتخاب کنید.